Την Τρίτη 9 Απριλίου 2024 πραγματοποιήθηκε διδακτική επίσκεψη στο κέντρο της Αθήνας.

Στη συγκεκριμένη διδακτική επίσκεψη συμμετείχαν οι μαθητές του τμήματος της Γ΄ τάξης της ειδικότητας «Βοηθοί Φυσικοθεραπευτές», με συνοδούς εκπαιδευτικούς την κα Δρομάζου Χρυσούλα και κα Τσιούρη Μαρία.

Η διδακτική επίσκεψη εντάχθηκε στο εργαστηριακό μέρος του μαθήματος ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑ  – Η χρήση του νερού στην προσωπική υγιεινή, τη χαλάρωση, την ευεξία και την άθληση.

  • Στο Κέντρο της Αθήνας, έγινε ξενάγηση από επαγγελματία ξεναγό, τον κ. Κατσουλάκο Δημήτριο, στην Αρχαία Αγορά (μέσα στον αρχαιολογικό χώρο και στο μουσείο) στη Ρωμαϊκή Αγορά, στο Ωρολόγιο του Ανδρονίκου (Αέρηδες), στην πλατεία στο Μοναστηράκι (Ηριδανός ποταμός).
  •  Κατά τη διάρκεια της ξενάγησης οι μαθητές ενημερώθηκαν για τη σπουδαιότητα του νερού ως κοινωνικό και δημόσιο αγαθό, με πρώτον τον Σόλωνα να φέρει νόμους στην Αρχαία Αθήνα για τη σωστή χρήση και διανομή του νερού στην πόλη.
  • Ενημερώθηκαν για την ύπαρξη αρχαίων επιγραφών που αναφέρουν ότι οι άνθρωποι που ήταν υπεύθυνοι για τις πηγές στην «Αρχαία Αγορά» επικροτούνταν για τη σωστή επίβλεψη στη σωστή χρήση και διαχείριση του αγαθού του νερού.
  • Είδαν από κοντά πηγάδια που βρίσκονταν εντός οικίας αλλά και στέρνες που μάζευαν το βρόχινο νερό. Ενημερώθηκαν για τα ποτάμια της Αρχαίας Αθήνας – Ιλισός, Κηφισός και Ηριδανός (παραπόταμος του Ιλισού) και είδαν τμήμα του Ηριδανού στην πλατεία στο Μοναστηράκι.
  • Είδαν αγγεία για τη μεταφορά και χρήση του νερού στην καθημερινή υγιεινή του σώματος καιστις καθημερινές ανάγκες.
  • Έγινε αναφορά στα Γυμνάσια (αθλητικοί χώροι όπου γυμνάζονταν οι νέοι)  αλλά και τα δημόσια λουτρά που ήταν πολύ διαδεδομένα για την περιποίηση του σώματος και την ευεξία.

Βασικός στόχος της διδακτικής επίσκεψης ήταν οι μαθητές να αντιληφθούν ότι η γνώση μόνο στην ενιαιοποιημένη και διεπιστημονική της μορφή, αποκτά νόημα για τις πραγματικές καταστάσεις της ζωής και γίνεται αποτελεσματική στην επίλυση προβλημάτων